Технологията FidelityFX Super Resolution на AMD е достъпна за разработчиците на игри чрез GPUOpen

AMD-logo
16.07.2021 / 09:29

- Unity, Unreal Engine и други игри добавят поддръжка на FSR -

 

15 юли 2021 г. – След като наскоро обяви FidelityFX Super Resolution (FSR), AMD днес прави широкодостъпен за разработчиците на игри изходния код на технологията чрез GPUOpen.

 

FSR сега е достъпна в два от най-популярните енджини за игри:

• Unity: специално бета разклонение на Unity 2021.2 HDRP.

• Unreal Engine: пач, който може да се приложи към v4.26 на Unreal Engine.

 

FSR е решение с отворен код, с широка поддръжка на интерфейси за програмиране на приложения (API), което прави лесно интегрирането на технологията в нови и съществуващи игрови заглавия. Поддържа се от над 100 AMD процесори с Radeon графика и AMD графични карти, както и GPU на конкурентни производители. Технологията FSR е проектирана за вдигане на кадровите скорости до 2,4 пъти при 4K резолюция в режим “Performance” (Производителност) в определени игри, за висококачествен гейминг с висока резолюция.

 

Освен това, няколко нови заглавия ще добавят поддръжка на FSR през следващите седмици, като броят на игрите с поддръжка на FSR ще нарасне на 12 от пускането на технологията преди няколко седмици. Още игри ще я възприемат в най-скоро време:

 

• Arcadegeddon (от 16 юли)

• Necromunda: Hired Gun (от 16 юли)

• Edge of Eternity (следващата седмица)

• Resident Evil Village (този месец)

 

За допълнителна информация относно FSR, моля, посетете GPUOpen и вижте блога на AMD.

https://gpuopen.com/fsr-source-available/

https://community.amd.com/t5/blogs/amd-fsr-updates-more-games-gpuopen-release-unity-and-unreal/ba-p/481543

 
 

Copyright © 2008-2022 ТУИДА НЮЗ | RSS емисия

Изграден от Sliven.NET | Дизайн от Анна Вълева | Програмиране и SEO от Христо Друмев