AMD пуска отново GPUOpen с разширен комплект FidelityFX и нови програмни инструменти и технологии

AMD-logo
12.05.2020 / 16:06

11.05.2020 г. - AMD в своя блог-публикация съобщава за рестарта на GPUOpen с напълно обновен дизайн. Компанията продължава да поддържа средата за разработчици с отворени стандарти. Освен това, всеки ден тази седмица AMD ще пуска нови програмни средства и технологии за GPUOpen.

 

Първото от тях представлява разширение на AMD FidelityFX, комплект оупън сорс инструменти, с които разработчиците по-лесно ще могат да добавят висококачествени пост-процесинг ефекти към игрите. Четирите нови ефекти добавени към комплекта от средства подобряват качеството и производителността при рендериране:

 

• FidelityFX Screen Space Reflections: Реализацията на стохастични пространствени екранни отражения (Stochastic Screen Space Reflections, SSSR) осигурява виококачествени отражения с минимално натоварване на ресурсите чрез оптимизиран изчислителен шейдър и денойзинг оптимизиран за RDNA архитектурата.

• FidelityFX Ambient Occlusion: Оптимизираният за RDNA архитектурата ефект на комбинирани адаптивни изчислени прегради от околната среда (Combined Adaptive Compute Ambient Occlusion, CACAO) динамично и ефективно помага да се подобри изгледа на предмети според светлината от околната среда.

• FidelityFX HDR Mapper: Оптимизиран за AMD FreeSync Premium Pro дисплеи, запазващият осветеността картограф (Luminance Preserving Mapper, LPM) осигурява изображения за игрите с превъзходен обхват с висока динамика (HDR) и широка цветова гама.

• FidelityFX Downsampler: Оптимизиран за RDNA архитектурата, шейдърно базираният еднопасов даунсемплър (Single Pass Downsampler, SPD) генерира generates техстурни MIP нива, като използва асинхронни изчисления за оптимална производителност.

 

Освен това, AMD пусна и нови демо, достъпни за изтегляне тук https://community.amd.com/community/gaming/blog/2020/05/11/build-great-things-with-the-new-gpuopen , сред които:

 

• FEMFX, оупън сорс CPU библиотека на AMD за физика на деформируеми натериали, която позволява на разработчиците на игри да вдигнат физическия реализъм на ново ниво.

• С TressFX разработчиците могат да осъществят GPU-ускорен реалистичен рендъринг на коса и козина, както и симулационни технологии в игрите.

 

Рестарта на GPUOpen ще кулминира в първото виртуално събитие за разработчици, организирано от AMD, този петък, 15 май. На него инженерите от AMD ще споделят своите знания по различни теми в записана последователност от видео материали – темите варират от Radeon ProRender 2.0 до най-новите средства в комплекта от инструменти Radeon. Допълнителна информация за събитието и предвидените презентации можете да получите тук .

https://gpuopen.com/events/

 
 

Copyright © 2008-2020 ТУИДА НЮЗ | RSS емисия

Изграден от Sliven.NET | Дизайн от Анна Вълева | Програмиране и SEO от Христо Друмев